lauantai 23. elokuuta 2008

Unohdettuja kasseja

Juu, kävin viikolla Minimaailmassa ja ostin nuken. En tiedä onko se vielä Helmiinassa asuvan perheen äiti vai joku sukulainen. Nimittäin minulla on jemmassa kesällä Tiimarista ostamiani posliinipäitä ja raajoja. Tarkoitus olisi väsätä ne nuket joskus vuonna X.

Mutta nämä virkkaukset olin kokonaan unohtanut. Tein ne muistaakseni heinäkuun alkupuolella. Tänään olen järjestellyt omia askartelutarvikkeita ja löysin sitten nämä kolme kassia. Olen virkannut ne Novitan virkkauslangasta. Ohjeen olen mukaellen ottanut kesälomalla ostamastani kirjasta, mutten sitä löydä tällä hetkellä mistään... Kirjan nimikin on unohtunut.

Muliinilangan yhdestä säikeestä tein lankavyyhtejä ja virkkasin pienen pienellä koukulla yhdestä säikeestä ihan vain kokeilumielessä pienen liinan (liinan alla on 20 senttinen). Täytyykin kaivella esille oikeita malleja ja virkata jokin kauniimpi liina noista langoista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti